Kinderfeestje op het strand Zandvoort

Hoera en gefeliciteerd! Of je nu jarig bent of een andere reden voor een feestje hebt. Bij ons kan je terecht voor een te gek partijtje!

Surf kinderfeestje!

Dit kinderfeestje is een introductie tot het surfen, het gaat vooral om heel veel plezier in de zee! Kom jij ook met je vriendjes en vriendinnetjes naar het strand?

Wat doen we tijdens het surf feestje?

Jullie worden ontvangen op onze surfschool. Hier maken de kids kennis met de surf instructeur en krijgen ze een wetsuit. De surfles begint met een korte theorie over het ontstaan van golven en de eerste stappen van het surfen.

Na de theorie is het tijd om een vol uur lekker te gaan surfen. Meestal hebben de kids het snel door en kunnen ze op hun knieën, of zelfs al staand de golf surfen.

Aan het einde van de les gaan de kids zich omkleden in onze kleedkamers en kunnen ze douchen. Het surf kinderfeestje wordt in stijl afgesloten met limonade en een klein cadeautje voor de jarige.

Wanneer kan ik het surf feestje boeken?

Je kunt een kinderfeestje reserveren voor doordeweeks en in de weekenden. Reserveer jouw kinderfeestje wel ruim van te voren! Dit is een van onze meest populaire producten. dus het kan zijn dat we vol zitten.

Spelen op het strand tijdens kinderfeestje

• Het is altijd een feestje op het strand!
  • Geniet samen van de Noordzee
  • Een ervaring om nooit te vergeten

Veilig leren surfen

Al onze surf instructeurs werkzaam bij Surfana zijn gecertificeerd beach lifeguard en zijn opgeleid om mensen te kunnen redden uit zee als dit nodig is. Surflessen worden gegeven in kleine groepjes, waardoor ieder kind extra veel persoonlijke aandacht van hun instructeur krijgt. Naast dat de instructeurs de veiligheid waarborgen, leren ze de kinderen ook veel over de veiligheid in en om het water.

Hoe kom ik bij de surfschool?

Je kunt je auto parkeren op de boulevard in Bloemendaal aan Zee. Onze surfschool zit op het terrein van strandpaviljoen Rapa Nui.

Kom je met het openbaar vervoer? Stap dan uit bij de halte Zandvoort Helios.

Reviews

Niet vergeten!
MEENEMEN NAAR DE SURFLES:
  • Zwemkleding (het liefst strakke) voor onder het wetsuit
  • Waterproof zonnebrand
  • Een handdoek
WIJ ZORGEN VOOR:
  • Surfboards & wetsuits
  • Een stel super enthousiaste surf instructeurs
  • Een geweldige ervaring!
Vier jouw kinderfeestje op het strand! RESERVEER HET SURF FEESTJE