surfles Noosa zandvoort

Surfschool Surfana Noosa in Zandvoort

Midden in Zandvoort aan zee vind je onze surfschool bij strandtent Noosa. Hier waan je je in Australië, de beachclub is niet voor niets vernoemd naar de gelijknamige surfplaats, en de focus ligt hier helemaal op surfen, de surfvibe en lekker eten!

Nieuwe Surfschool

In 2022 hebben we onze nieuwe surfschool geopend bij Noosa in Zandvoort aan Zee. Meer dan 15 jaar lang geven we al de passie voor het surfen en de Noordzee door aan tientallen duizenden mensen. Met surfscholen in Bloemendaal en op Vlieland, werd het tijd voor een splinternieuwe school op loopafstand van station Zandvoort: hallo Surfana Noosa! Verwacht een gastvrije en knusse school met de beste materialen, midden op het strand. Naast surfen, kun je hier ook terecht voor toffe clinics en gezellige filmavonden.

Ervaar de magie van surfen in Zandvoort

Laat je meeslepen door de golven van de zee, voel je één met het water en ervaar de kracht en energie van moeder natuur. Een gevoel dat niet valt te omschrijven maar wat wij wel met je kunnen delen.

Leer golfsurfen bij onze surfschool met de passie en liefde die wij hebben voor deze watersport en ervaar samen met ons de magie van de Noordzee. Surfen in Zandvoort, let’s go!

Leren surfen bij surfschool Noosa

Surfles voor Volwassenen

Bij Surfana Noosa in Zandvoort voel je de surfvibe tot in je tenen! We hebben een breed aanbod aan surflessen . Zo hebben wij lessen voor beginners, gevorderden en kan je bij ons terecht voor de Surfana Surf Club waarbij je wekelijks in het water ligt en jouw werkdag afsluit in de zee.

Verder zijn er elke maand leuke surf gerelateerde workshops en events: Een surfboard repair, surfskate of freedive workshop en leuke surf movie nights. Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben. Surfen in Zandvoort is verslavend!

Bekijk hier ons surf aanbod.

Surfles voor kinderen

Tijdens onze surfles leren we jou op speelse wijze kennis maken met de zee. Je leert veel over de natuur en wij zorgen ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Verder kan je bij onze surfschool ‘op surfen’ bij de surfclub en een week mee op kidscamp waar je super veel leuke vrienden maakt.

Dus heb je een A + B diploma en ben je minimaal 6 jaar oud? Schrijf je dan nu in voor je eerste surfles bij surfschool Zandvoort en kom gezellig met ons het water in! En geen zorgen, wij hebben super warme wetsuits.

Bekijk ons surf aanbod voor kinderen

Kinder Surfles in zandvoort

Surfles Noosa

Een te gek groepsuitje in Zandvoort

Met je voeten in het zand, je haren in de wind en samen iets nieuws doen in de relaxte omgeving van het strand en de zee. Reken maar dat dit goede teambuilding is! Bedrijfsuitjes bij Surfana Zandvoort zijn op maat gemaakt, zodat iedereen het naar zijn zin heeft en een ontspannen en fijne dag beleeft!

1. Voor groepen van 20- 500 personen
  2. Op maat gemaakte bedrijfsuitjes

Bekijk de mogelijkheden

Een surfboard of wetsuit huren bij onze surfschool

Wil je naast je surflessen blijven oefenen? Of vind je het leuk om in Zandvoort te surfen, maar heb je nog geen eigen materiaal? Bij surfschool Zandvoort kan je een surfboard huren of wetsuit huren. Dit kan al wanneer je één surfles hebt gehad, of al ervaring hebt met surfen. Bij Surfana Zandvoort zorgen we ieder seizoen voor een mooie selectie surfboards voor ieder niveau.

Bekijk de surfboard en wetsuit verhuur opties

Strandtent Noosa Zandvoort

Surfschool Noosa in Zandvoort

Onze surfschool is gelegen op het terrein van strandtent Noosa vlakbij het centrum van Zandvoort.

Openingstijden:

• Hoogseizoen | JULI & AUGUSTUS

Maandag: 12:00-22:00
    Dinsdag t/m zaterdag: 09:00-20:00
    Zondag: 09:00-17:00

We zijn alleen open indien de surf condities goed zijn en/of er surflessen zijn

• Laagseizoen | APRIL, MEI, JUNI & SEPTEMBER

Maandag en dinsdag: gesloten
    Woensdag t/m vrijdag: 12:00-20:00
    Zaterdag en zondag: 09:00-17:00

We zijn open indien de surf condities goed zijn en/of er surflessen zijn

LET OP: Check onze Instagram en Facebook voor actuele openingstijden!

Hoe kom ik bij de surfschool?

Openbaar Vervoer

Onze surfschool is perfect te bereiken met het OV! Reis naar station Zandvoort en loop dan recht door naar het strand.

Je vindt ons bij strandtent Noosa. Recht achter de Dirk van den Broek

Auto